Lisa Rebecca Lindgren

Alla inlägg under januari 2013

Av Rebecca Lindgren - 31 januari 2013 20:07

Tjohejhejhjeh, imorgon är det freeedag yay. Men det tråkiga är att det är våran tur att stå över vinterkicken, det gör ont i hjärtat. Men vi har iallafall träning innan. Idag är det iallafall torsdag vilket är min vilodag, har nästan legat hela dagen och bara vilat och degat. Vilket är skönt eftersom jag är helt slut i min lilla kropp, orkar knappt gå längre. Jag hade så himla tråkigt så jag laddade hem LoL och nu snart ska jag spela lite med Axel, kommer vara ur usel på det men ni får leva med det, kom ju på världens coolaste namn däär också ''jakerjulhest'' ja mycket fint. Nu sitter jag och väntar på att de installeras klart sen ska jag spela, fast det tog hundra miljoner år att installera detta skit. Jaja har inget mer att skriva, pusshejhejhej.

Av Rebecca Lindgren - 30 januari 2013 20:37

Haha så gulligt inlägg du skrev där nere bebis, påtal om Filip. Han lämnade mig ensam enda tills söndag, hur ska jag överleeeva. Saknar han redan, så kom hem din plutt! Men iallafall så igår var det tisdag om ni inte visste de.

Men då var det vanlig skola iallafall, senare så sprang jag typ hem och bytte om i racer fart och for till träningen. Vi tränade löpträning med A-laget, det var jätte spännande men super skoj. Vart då helt slutkörd som man ska bli, var nöjd av min lilla insats. Efter det så drog jag hem fick in lite mat i magen och latade mig i soffan och pratade med Filip eftersom han skulle fara idag. 

Idag hände det faktiskt inte något speciellt, hade typ 4 lektioner på skolan eftersom det är kortdag idag och vi slutar typ kl 1 vilket är härligt. Hade ett matte prov om algebra och ekvationer, kan då säga er att det gick åt attans. Begav mig hem efter skolan, sista lektionen var NO och nu har vi sexualkunskap. Vi hade en debatt om hur homosexualitet, ena halvar var emot och andra var för. Som synd var hamnade jag i halvan som var emot och det sög för jaag är ju inte emot dom påriktigt. Men det var riktigt kul iallafall, fick mig ett gott skratt eftersom våra argument sög. Begav mig då hem efter det som jag sa, när jag väl kom hem så fick jag värsta illamående anfallet så jag ville bara spy och allt, låg och mådde så tills träningen började och du kämpade jag mig iväg även om det gjorde ont överallt exakt. Träningen gick med andra ord skit eftersom jag har ont överallt och var illamående och yr. Sedan kom jag hem med samma illamående, var tvungen att nästan trycka i mig maten så jag kan bygga nå muskler. Nu ligger jag här vid datorn helt död, ska troligtvis göra en tidig kväll så jag inte dör imorgon, men som tur är så har jag sovmorgon till halv 10 så de är ganska lugnt. Men vi ses alla små söta, pusshej! Och dig dig Filip jag saknar dig så jävla mycket så de gör ont, puss på dig bästa vän. <3

Av Rebecca Lindgren - 27 januari 2013 21:15

hej alla det är filip som skriver. jag tycker att rebecca ör super duper fin hihihihhii och att jag tycker hon är kul.  idag har jag åkt skridskor med axel och viktor och de va skojj, sen kom jag hem och typ gjorde inte ett skit, sen åt jag mat och nu sitter jag här och pratar med en fin liten olutt'    

hejdå alla små människor   

Av Rebecca Lindgren - 27 januari 2013 00:06

Hejsan, nu denna fina kväll. Så ska jag skriva om en viss person, som betyder väldigt mycket för mig. Han är min absoluta bästa vän, och han heter Filip. Jag kan inte glömma första gången vi pratade med varandra. De va i septemper eller något sådant. Men då hade jag en pojkvän som inte ville att vi skulle prata med varandra så då slutade vi. Men när jag och min pojkvän gjort slut så kom jag ihåg att du skrev till mig igen, du tröstade mig även om vi inte kände varandra så bra. Jag visste redan då att du var speciell, vi började prata mer och mer, tillslut vart de varje dag, hela tiden. Vi har alltid något att prata om. Vi skrattar alltid lika mycket varje gång. Men de gör så ont, att veta att min andra halva är 80 hela mil ifrån mig. De gör ont varje gång jag tänker på det. För du är så fin, du finns alltid för mig när jag har problem, både stora och små. Och vännen, jag kommer alltid finnas för dig, vilken tid på dygnet som helst. Bara att höra av dig så svarar jag direkt. På den lilla tiden som gått så har du kommit närmare mig än någon annan, du är den som vet mest om mig. På den lilla tiden så har vi skrattat med varandra, bråkat med varandra, gråtit med varandra och mycket mer, men det har alltid slutat me att vi var bäst vänner igen. Kommer ihåg när vi bråkade engång, vi pratade inte på flera veckor, då saknade hur mycket som helst, men som tur var hittde vi tillbak till varandra och allt blev som det ska. Du och jag mot världen, tillsammans så klarar vi allting. Skit i vad andra tycker om dig, dom har bara fel och är avundsjuk. Du ör verkligen inget av det dom säger. Vi tar oss igenom detta, tillsammans. Jag älskar dig bästavän. <3

Av Rebecca Lindgren - 26 januari 2013 19:57

Hejsan alla fina och finare. Igår var det fredag vilket är super skoj, för fredagar menas vinterkicken och de kan man inte mer än älska. Innan det så var det iallafall skola. Vi fick äntligen byta platser efter typ hundra år, men jag har ju såklart oturen med mig, fick endast hoppa ett bord åt vänster super skojsigt eller så inte. Men annars gick det iallafall bra, vi hade fysik prov, om jag kunde räkna rätt så kan jag endast få E på det provet. Så hoppas på ett E skulle känna mig någorlunda stolt då eftersom jag har välidgt svårt med fysik just. Sedan så begav jag mig hem med min fina blåa SO mapp, ska nog köpa mig lite godis och plugga imorgon, för då har vi ännu ett till prov. Känner mig väldigt stressad just nu, de är så mycket läxor,prov och fotbollen förstås. Men det har gårr hyffsat bra hittills iallafall, tror jag. På vinterkicken så gick det ganska bra, är iallafall nöjd med min insats. Vi vann 2 matcher av 3. Och jag var några cm ifrån ett mål typ tror jag. När jag kom hem då så belönade jag mig med ostkrokar myste ner mig i one piecen och slog mig ner framför tvn och kikade på lite svampbob. Kort efter det så slumrade jag till och vaknade mitt i natten av musiken som jag hade i hörlurarna. Hade sen svårt att somna om men det fixade sig tillslut. Så har min helg sett ut hittills, det har varit rätt okej. Men nu har jag inget mer att skriva så vi ses pusshej.   bjuder på denna fina botoxsmilisen som gärna vill pussa er.

Av Rebecca Lindgren - 24 januari 2013 20:23

Hej mina vänner och ovänner, nu har jag bestämt mig att jag kommer tillbaka till bloggen. Jag kommer dock inte skriva inlägg så jätte ofta, men när jag har något roligt för mig så trycker jag in ett fint inlägg lite då och då. Som ni kanske såg förut så var jag inte på toppen humör och det hade sina skäl, men nu är jag väldigt glad igen och mår super. Är glad väldigt ofta så det går uppåt på den fronten iallafall. Men nu har jag inte mer kul att skriva. Förutom om fotbollen kanske, men de är väl inte så jätte intressant. Men som ni inte vet så kom Jörgen och sa att vi skulle bli nya träningstruppen för flickor U19 viket gjorde mig väldigt glad. Så nu blir de upp till 6 träningar i veckan, vilket är jobbigt men det är kul och de är värt det, helt klart. Inte säkert att man får fara och spela med dom i sommar men bara att hålla tummarna och hoppas på det. Men nu har jag inget mer intressant att skriva så vi får ses, pusshejkramhejdå.

 

Av Rebecca Lindgren - 4 januari 2013 19:11

Hej jag ber om ursäkt men jag slutar nog blogga nu, känner att jag helt enkelt inte har något att skriva om. Och jag tycker det är tråkigt. Kanske kommer tillbaka någongång, men sköt om er tills dess.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en glad flicka på 14 härliga och kalla vintrar. Jag älskar att träna och baka och fota, här kommer jag skriva lite om mitt liv och sådant. Hoppas ni gillar det tjohej.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards