Lisa Rebecca Lindgren

Direktlänk till inlägg 21 december 2012

Det gick inte att hitta inlägget.
Kontrollera URL:en och försök igen.
Av Rebecca Lindgren - 9 februari 2013 20:56

Lately i've been thinking, thinking about what we have. I know it was hard, it was all that we knew. Have you been drinking? To take all the pain away? I wish I could give you, what you desevre. Cause nothing could ever, ever replace you. Nothing can...

Av Rebecca Lindgren - 8 februari 2013 17:58


TJOHEJ. Är super taggad, ska snart bege mig mot match medans jag taggar upp med musik och lite lol spelande. Det börjar gå bättre där iallafall. Fick tillbaka mitt matte prov idag och mitt SO prov, fick C på SOn och E på matten, mycket nöjd med resul...

Av Rebecca Lindgren - 6 februari 2013 20:23

Ellooo. Bara så ni vet så är det Rebecca som skriver inläggen med domhär rubrikerna, asså jag. Filip skriver dom andra mycket fina inläggen som är lite sådär, ja vad ska man säga. Fina är dom iallafall. Idag har jag bara varit på skolan och sånt, tro...

Av Rebecca Lindgren - 5 februari 2013 00:05

Början på allt. Älskar dej med hela mitt hjärta

Av Rebecca Lindgren - 4 februari 2013 17:07

hallojsan! jag har typ tråkigt för rebecca ville att jag skulle ladda  ner lol och jag har ju sämst internet och aa de kommer ta typ hundra år. men aa är lite stolt för har fixat en ny polare till lilla beccis här, de är faktiskt nora och hon går i m...

Presentation


Hej, jag är en glad flicka på 14 härliga och kalla vintrar. Jag älskar att träna och baka och fota, här kommer jag skriva lite om mitt liv och sådant. Hoppas ni gillar det tjohej.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards